Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12
Like Tree11לייקים
  • 4 הודעה על ידי Eran
  • 5 הודעה על ידי _HuNTeR_
  • 2 הודעה על ידי _LeTmE_

אשכול: מערכת המכוניות

  1. #1
    הסמל האישי של Eran
    Eran Eran מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    11/01/11
    שם פרטי
    אנג
    הודעות
    2,858
    קיבל לייק
    450 פעמים

    מערכת המכוניות

    אזזזז ככה אני מציע שיהיה אפשר לקנות 2 מכוניות בשרת זה יהיה ממש כיף ככה.. ואז לאנשים לא יגמר הרצון להשיג כסף וזה יתן להם עוד סיבה להמשיך לשחק
    והם לא יוכל להגיד לעצם "יש לי כבר הכל למה אני משחק" הם תמיד ירצו להשיג עוד ועוד כסף
    _InterSyS_, Cr4zyMan, _Swag_ ו-1 אחרים אוהבים את זה.

  2. #2
    הסמל האישי של Yagel
    Yagel Yagel מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    28/12/10
    שם פרטי
    יגל
    הודעות
    4,522
    קיבל לייק
    314 פעמים
    בעד.. אבל לא ניראה לי יסכימו לזה..

  3. #3
    הסמל האישי של _HuNTeR_
    _HuNTeR_ _HuNTeR_ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    19/07/10
    הודעות
    1,801
    קיבל לייק
    785 פעמים
    אני אומר בוא נעשה דבר אחר-נבקש מבר שיתכנת לכם ביזון מעופף בשביל שאתה,ערן,תהיה שמח יותר.. אני בטוח שהוא יוכל לקמבן משו...
    Yonatan, _MazgaN_, _Swag_ ו-2 אחרים אוהבים את זה.

  4. #4
    הסמל האישי של Eran
    Eran Eran מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    11/01/11
    שם פרטי
    אנג
    הודעות
    2,858
    קיבל לייק
    450 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי _HuNTeR_ צפה בהודעה
    אני אומר בוא נעשה דבר אחר-נבקש מבר שיתכנת לכם ביזון מעופף בשביל שאתה,ערן,תהיה שמח יותר.. אני בטוח שהוא יוכל לקמבן משו...
    דבר עם סקורי לקמבן דברים עם בר זה התפקיד שלו
    הבין יבין והטיפש ינחש

  5. #5
    הסמל האישי של iReality
    iReality iReality מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    03/01/11
    שם פרטי
    Suck My dick?
    הודעות
    3,636
    קיבל לייק
    327 פעמים
    נחמד ..

  6. #6
    Tr1p Tr1p מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    18/11/11
    שם פרטי
    ניב
    הודעות
    1,093
    קיבל לייק
    83 פעמים
    חחחחחח בעד ...

  7. #7
    הסמל האישי של _Swag_
    _Swag_ _Swag_ מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    23/11/11
    שם פרטי
    שירוש (-;
    הודעות
    120
    קיבל לייק
    40 פעמים
    אפה הנסיךךךךךךךךךךךךךךךך !!!!!!!
    ביזון מעופף חוובה בשרתינוווו !!!!



    לנושא, אני חושבת שזה יהיה ממש כיף . !
    בכל אופן, בעד .

  8. #8
    _LeTmE_ _LeTmE_ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    14/12/11
    שם פרטי
    דוידי של
    הודעות
    617
    קיבל לייק
    71 פעמים
    נחמד .. אני אומר אבל שאם ימצא ששחקן קנה מכונית לקנות מכונית נוספת תעלה לו כפול ..
    Eran ו-_MazgaN_ אוהבים את זה.

  9. #9
    הסמל האישי של Eran
    Eran Eran מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    11/01/11
    שם פרטי
    אנג
    הודעות
    2,858
    קיבל לייק
    450 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי _LeTmE_ צפה בהודעה
    נחמד .. אני אומר אבל שאם ימצא ששחקן קנה מכונית לקנות מכונית נוספת תעלה לו כפול ..
    מעולה אני גם בעד זה

  10. #10
    Cr4zyMan Cr4zyMan מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    02/08/11
    שם פרטי
    לירון
    הודעות
    691
    קיבל לייק
    86 פעמים
    בעד.

  11. #11
    הסמל האישי של _MazgaN_
    _MazgaN_ _MazgaN_ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    07/04/11
    שם פרטי
    שחר
    הודעות
    1,189
    קיבל לייק
    292 פעמים
    אני מציע שעל המכונית השנייה לא יהיה צריך לשלם מס. ורק עם המס של הרכב הראשון יעבור בלי ששילמתה אז שני הרכבים ייעלמו.

  12. #12
    הסמל האישי של _HuNTeR_
    _HuNTeR_ _HuNTeR_ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    19/07/10
    הודעות
    1,801
    קיבל לייק
    785 פעמים
    פשש. המון הצעות.. אבל שום דבר,בינינו,לא יצא לפועל..

eXTReMe Tracker