אזזזז ככה אני מציע שיהיה אפשר לקנות 2 מכוניות בשרת זה יהיה ממש כיף ככה.. ואז לאנשים לא יגמר הרצון להשיג כסף וזה יתן להם עוד סיבה להמשיך לשחק
והם לא יוכל להגיד לעצם "יש לי כבר הכל למה אני משחק" הם תמיד ירצו להשיג עוד ועוד כסף![]()
אזזזז ככה אני מציע שיהיה אפשר לקנות 2 מכוניות בשרת זה יהיה ממש כיף ככה.. ואז לאנשים לא יגמר הרצון להשיג כסף וזה יתן להם עוד סיבה להמשיך לשחק
והם לא יוכל להגיד לעצם "יש לי כבר הכל למה אני משחק" הם תמיד ירצו להשיג עוד ועוד כסף![]()
בעד.. אבל לא ניראה לי יסכימו לזה..
אני אומר בוא נעשה דבר אחר-נבקש מבר שיתכנת לכם ביזון מעופף בשביל שאתה,ערן,תהיה שמח יותר.. אני בטוח שהוא יוכל לקמבן משו...
נחמד ..
חחחחחח בעד ...
אפה הנסיךךךךךךךךךךךךךךךך !!!!!!!
ביזון מעופף חוובה בשרתינוווו !!!!
לנושא, אני חושבת שזה יהיה ממש כיף . !
בכל אופן, בעד .
נחמד .. אני אומר אבל שאם ימצא ששחקן קנה מכונית לקנות מכונית נוספת תעלה לו כפול ..
בעד.
אני מציע שעל המכונית השנייה לא יהיה צריך לשלם מס. ורק עם המס של הרכב הראשון יעבור בלי ששילמתה אז שני הרכבים ייעלמו.
פשש. המון הצעות.. אבל שום דבר,בינינו,לא יצא לפועל..