מישהו יכול להביא לי בבקשה קונפיג לFPS גבוה?
מישהו יכול להביא לי בבקשה קונפיג לFPS גבוה?
יש לך בנעוץ כמה פקודות ובעיקרון תשחק בהגדרות שים הכל על נמוך....?
איזה ?
http://satla-zone.com/forums/showthread.php?t=50422
לקראת סוף ההודעה....
יש לך בנעוץ למעלה ממש בפתחת ההורדה את הקובץ להורדה