Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

אשכול: בקשה|מישהו יכול להביא לי בבקשה קונפיג לFPS גבוה?

  1. #1
    floopy floopy מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    30/11/07
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים

    בקשה|מישהו יכול להביא לי בבקשה קונפיג לFPS גבוה?

    מישהו יכול להביא לי בבקשה קונפיג לFPS גבוה?

  2. #2
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    יש לך בנעוץ כמה פקודות ובעיקרון תשחק בהגדרות שים הכל על נמוך....?

  3. #3
    floopy floopy מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    30/11/07
    הודעות
    24
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Forensics צפה בהודעה
    יש לך בנעוץ כמה פקודות ובעיקרון תשחק בהגדרות שים הכל על נמוך....?
    הלינק לא טוב...

  4. #4
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    איזה ?

    http://satla-zone.com/forums/showthread.php?t=50422

    לקראת סוף ההודעה....

  5. #5
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    יש לך בנעוץ למעלה ממש בפתחת ההורדה את הקובץ להורדה

נושאים דומים

  1. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06/01/08, 00:07
  2. בקשה|מישהו יכול להביא לי פאטצ'ים למשחק?
    על ידי elisalman1 בפורום Tactical Ops
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17/12/06, 22:57
  3. מישהו יכול להביא לי בבקשה...
    על ידי -X-Style- בפורום תוכנות מסרים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14/04/06, 11:51
  4. [בקשה] מישהו יכול להביא לי שירים של יניב ניסימי
    על ידי LIOR || Fast-Serv.Biz בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05/10/05, 07:45
eXTReMe Tracker