Satla-Zone
התחברות
עמוד 6 מתוך 7 ראשוןראשון 1234567 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 101 עד 120 מתוך 134

אשכול: ofeKK and kapolo

  1. #101
    zakarum zakarum מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/12/09
    שם פרטי
    שחר
    הודעות
    1,561
    קיבל לייק
    10 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי kapolo צפה בהודעה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח........
    אני נקרע מצחוק אחי, קשה שלא כשילד מכוער כמוך מעז לדבר, שמעתי הרבה עליך מהחברים שמשחקים איתך שאתה ועוד מישהו לומדים ביחד ואתה ילד כאפות אחושרמוטה, חננה.
    תאמין לי שאם הייתי מכיר אותך אישית, היית מסכן

    אבל זה לא ישנה דבר אתה והחברים שלך תמשיכו להרגיש גברים דרך המחשב כי במציאות אתם מעבירים את הימים כדי לא לקבל ברכיות לפנים
    ואני מדבר גם ל-MS שאם אני יעשה פה חיפוש מהיר בסטלה זון כולנו ניזכר מי אתה באמת, ילד בן 10 שגדל לו שערה וחצי על הביצים חושב הוא גבר,
    אין מה לעשות אתם החננות שנועדו להיות מכוערים והערסים נולדו להרביץ לכם
    ?? מה אתה רוצה ממני אמרתי משהו?

  2. #102
    Ohadii Ohadii מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    13/02/10
    שם פרטי
    אוהד
    הודעות
    364
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לול... קפולו תסביר לי בבקשה את הראונדים הראשונים בקורספייר כאן:
    http://clanbase.ggl.com/demodl.php?did=752752

    למשל ההריגה של אופק את ההוא כשאופק היה ליד A והאויב היה מאחורי החומה (ליד הפח זבל).

  3. #103
    ofeKKK ofeKKK מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    26/02/10
    שם פרטי
    אופק
    הודעות
    56
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אתה מדבר בנרגילה שהיוא היה בנרגילה ואני הייתי בA?

    אם אתה מדבר על זה....לא הרגתי אותו הצצתי לבדור אם הוא שם והוא הרג אותי...הוא היה באבטיחים כשאנחנו עברנו לA אז עשיתי cross פשוט אבל לא הרגתי אותו בסוף
    נערך בפעם האחרונה על ידי ofeKKK : 27/02/10 ב 14:29

  4. #104
    Ohadii Ohadii מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    13/02/10
    שם פרטי
    אוהד
    הודעות
    364
    קיבל לייק
    0 פעמים
    דקה אני אערוך אני אגיד לך איזה ראונד זה...

    ההריגה הראשונה ב- 3-1.

    גם ההריגה השנייה נראתה לי מוזרה אבל כשהסתכלתי שוב ראיתי שראית אותו...
    נערך בפעם האחרונה על ידי Ohadii : 27/02/10 ב 14:32

  5. #105
    הסמל האישי של Carrier_
    Carrier_ Carrier_ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    13/02/09
    הודעות
    992
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי sheilaNn צפה בהודעה
    חח חח ח חח ח חח ח ח חח ח חחח חח חח אני נקרע פה.. מצחיק אתה

    אפרופו חברות.. לך יש אחת שאתה מדבר בכלל על מישהו?

    וסבתא ש'ך תמות טוב יא קוקסינל? מה אתה מדבר על חברות.. חברים אין לך וכשאני מדבר על חברים אז כאלה שאתה רואה במציאות לא במחשב
    מי אוהב לקבל רייג'ים מי?! ילד חמוד של אמא

  6. #106
    kapolo kapolo מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    05/10/08
    הודעות
    186
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Ohadii צפה בהודעה
    לול... קפולו תסביר לי בבקשה את הראונדים הראשונים בקורספייר כאן:
    http://clanbase.ggl.com/demodl.php?did=752752

    למשל ההריגה של אופק את ההוא כשאופק היה ליד A והאויב היה מאחורי החומה (ליד הפח זבל).
    אחי אני יגיד לך את כל האמת ורק את האמת, התחלתי לשחק עם אופק ואני שמתי לב שהוא משחק ממש טוב אבל ממש.
    בזמן שאני משחק איתו אמרתי לו שמע אחי ניראלי שאתה צ'יטר, התחלתי לחפש ולבדוק אם הוא אכן צ'יטר אבל לא מצאתי דבר.
    אופק שחקן ברמה של השחקנים הטובים ביותר בארץ עם לא יותר טוב מהם.

    תאמין לי שאם אני אגלה בסופו של דבר שהוא צ'יטר, אני אקבל פה את הפאדחה, אבל כשאין הוכחות ושיש אנשים בישראל שלא יודעים לפרגן ושחקנים בחו''ל שמפחדים להפסיד נקודות אז מכינים סירטון מגוחך שמראה כביכול שאנחנו אכן צ'יטרים שלא מראים את כלל התמונה (הדמו) אז זה עצוב.

    כמו שאמרתי מקודם ורז אמר שזה לא מעניין אותו ואם זה לא מעניין אותו אז למה הוא מעלה את זה לפה ? כדי להרגיש גיבור ?
    אותו הקלאן ששיחקנו מולם עשו את זה לא רק לנו ובכל זאת הם גילו שהם לא צ'יטרים מה שמראה שהם ילדי סיבי מסכנים וזה כל החיים שלהם.

    כשאני ואופק ניצחנו מקום 5 בסיבי שהיה להם 1700 נק' הם לא אמרו כלום, אבל אלה שכולה יש להם 1500 נקודות עושים פה הצגה אחת גדולה.

    אני בטוח שרז וכל אלה פה שאומרים שאנחנו צ'יטרים יודעים שאנחנו לא, הם פשוט מקנאים ולא יודעים לפרגן.

  7. #107
    Ohadii Ohadii מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    13/02/10
    שם פרטי
    אוהד
    הודעות
    364
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בסדר, kapolo, אני אישית מאמין שאתם לא צ'יטרים אבל יש פה ושם כמה הריגות מוזרות... בכל מקרה, אם אתם ברמה שכזו למה שלא תתחילו לשחק ב-esl? יש שם תוכנת אנטי-צ'יט מעולה והאדמינים שם הרבה יותר פעילים. אני לא מציב בפניכם אתגר או משהו כזה, אבל אם אתם באמת לא צ'יטרים בואו תשחקו שם בכמה תחרויות ונראה מה יהיה.

  8. #108
    kapolo kapolo מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    05/10/08
    הודעות
    186
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Ms_ צפה בהודעה
    ?? מה אתה רוצה ממני אמרתי משהו?
    אני ברמה של tomerm נכון ?

    - תשמע, אתה לא חייב להיות לטובתנו אבל לפחות אל תזלזל באנשים מולך למה יזלזלו בך מתישהו.
    אני חושב שאתה יודע טוב מאוד מלפני שנה עם הייתי משחק ואף פעם לא זילזלתי ושללתי.

    חוץ מזה מלפני שהתחלתי לשחק עם אופק, שיחקתי עם פריק וגם איתו הגעתי ל- 1400 נק'.

  9. #109
    kapolo kapolo מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    05/10/08
    הודעות
    186
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Ohadii צפה בהודעה
    בסדר, kapolo, אני אישית מאמין שאתם לא צ'יטרים אבל יש פה ושם כמה הריגות מוזרות... בכל מקרה, אם אתם ברמה שכזו למה שלא תתחילו לשחק ב-esl? יש שם תוכנת אנטי-צ'יט מעולה והאדמינים שם הרבה יותר פעילים. אני לא מציב בפניכם אתגר או משהו כזה, אבל אם אתם באמת לא צ'יטרים בואו תשחקו שם בכמה תחרויות ונראה מה יהיה.
    תאמת אני לא כל כך מבין בזה אבל תספר לי בפרטי ונשמח D:

  10. #110
    SPAMnekudaRU SPAMnekudaRU מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    08/02/10
    שם פרטי
    ramkol zaken.ne
    הודעות
    21
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Carrier_ צפה בהודעה
    מי אוהב לקבל רייג'ים מי?! ילד חמוד של אמא
    ידעתי שאת ילדה כל הזמן הזה

  11. #111
    zakarum zakarum מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    04/12/09
    שם פרטי
    שחר
    הודעות
    1,561
    קיבל לייק
    10 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי kapolo צפה בהודעה
    אני ברמה של tomerm נכון ?

    - תשמע, אתה לא חייב להיות לטובתנו אבל לפחות אל תזלזל באנשים מולך למה יזלזלו בך מתישהו.
    אני חושב שאתה יודע טוב מאוד מלפני שנה עם הייתי משחק ואף פעם לא זילזלתי ושללתי.

    חוץ מזה מלפני שהתחלתי לשחק עם אופק, שיחקתי עם פריק וגם איתו הגעתי ל- 1400 נק'.
    לא התכוונתי שהיית ברמה שלו התכוונתי שהיית איתו בקלאן..
    עזוב לא משנה כנראה שממש השתפרת...

  12. #112
    ofeKKK ofeKKK מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    26/02/10
    שם פרטי
    אופק
    הודעות
    56
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה פה קורה פה?! =]

  13. #113
    kapolo kapolo מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    05/10/08
    הודעות
    186
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ofeKKK צפה בהודעה
    מה פה קורה פה?! =]
    hahahhahaha ma po kore po ma po kore ?
    ill be back later ofekk.

  14. #114
    Ohadii Ohadii מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    13/02/10
    שם פרטי
    אוהד
    הודעות
    364
    קיבל לייק
    0 פעמים

  15. #115
    ofeKKK ofeKKK מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    26/02/10
    שם פרטי
    אופק
    הודעות
    56
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Ohadii צפה בהודעה
    ילדי הCB היו זקוקים לתמיכת הציבור.... הכי מצחיק ששיחקתי מול qlimaxzu ולא ידעתי =]

  16. #116
    kapolo kapolo מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    05/10/08
    הודעות
    186
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Ohadii צפה בהודעה
    we saw that.
    these fanboys uploaded this movie to wipido , youtube and more..

    such a losers

  17. #117
    ofeKKK ofeKKK מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    26/02/10
    שם פרטי
    אופק
    הודעות
    56
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אלמוג איך אני מחזיר הודעה בפרטי?! =]

  18. #118
    RUZREZ RUZREZ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    02/05/08
    הודעות
    1,406
    קיבל לייק
    2 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Ms_ צפה בהודעה
    שהמחזור יעבור תודיע לנו..
    חחחחחחחחחחחחחחח
    ציטוט במקור פורסם על ידי sheilaNn צפה בהודעה
    חח חח ח חח ח חח ח ח חח ח חחח חח חח אני נקרע פה.. מצחיק אתה

    אפרופו חברות.. לך יש אחת שאתה מדבר בכלל על מישהו?

    וסבתא ש'ך תמות טוב יא קוקסינל? מה אתה מדבר על חברות.. חברים אין לך וכשאני מדבר על חברים אז כאלה שאתה רואה במציאות לא במחשב
    ברור שיש לו!!! הוא אפילו אמר שהוא נישק אותה בלחי.

  19. #119
    sheilaNn sheilaNn מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    30/11/09
    שם פרטי
    שימעון בן פנחס
    הודעות
    159
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא יודע יש מצב שהוא לא צ'יטר ויש מצב שכן
    כי אחרי שמורידים את הדמו של אופק לא נראה כך..

    ומה קשור אופק... פותח באיומים אין לי מה לאיים פשוט שרון יפסיק לתפוס תחת

    וגם דור לא שיש לי משהו נגדך אבל להגיד 3\4 מהקהילה לא היה חכם גם.. זה כמו שאני יגיד לך לפרוש כי Katha שונא אותך סתם לדוגמא.. לא פליקס ולא אתה לא צריכים לעשות משהו משהו מהקהילה.. וזה בלי להעליב או משהו..
    ותחלס סיבה עיקרית לזה ששונאים פה נגיד את פליקס זה כי כל אחד פה שונא את האחר -.- במקום להיות קהילה "נורמלית" רק רבים עוד ועוד..



    ציטוט במקור פורסם על ידי RUZREZ צפה בהודעה
    חחחחחחחחחחחחחחח


    ברור שיש לו!!! הוא אפילו אמר שהוא נישק אותה בלחי.

    וווואו!!! איזה גבר אני יותר לא מדבר איתו ..

  20. #120
    ofeKKK ofeKKK מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    26/02/10
    שם פרטי
    אופק
    הודעות
    56
    קיבל לייק
    0 פעמים
    http://clanbase.ggl.com/demodl.php?did=758766 אל תראו את הסרטון תראו את הדמו

נושאים דומים

  1. children of bodom and this kind of music
    על ידי porche man בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28/05/05, 01:38
  2. New Server By Me Master T And Joly
    על ידי DeVianc3 בפורום Tactical Ops
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 12/04/05, 19:00
  3. JeSterzzz IS BACK AND NOW IN BLACKKKKKK
    על ידי Skam בפורום Tactical Ops
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 03/04/05, 22:32
  4. Heroes Of Might And Magic 1
    על ידי Gul\'dan The Warlock בפורום פח זבל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01/03/05, 20:32
  5. Heroes Of Might And Magic 0= King's Bounty
    על ידי Gul\'dan The Warlock בפורום פח זבל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21/02/05, 14:14
eXTReMe Tracker