לול... קפולו תסביר לי בבקשה את הראונדים הראשונים בקורספייר כאן:
http://clanbase.ggl.com/demodl.php?did=752752
למשל ההריגה של אופק את ההוא כשאופק היה ליד A והאויב היה מאחורי החומה (ליד הפח זבל).
אתה מדבר בנרגילה שהיוא היה בנרגילה ואני הייתי בA?
אם אתה מדבר על זה....לא הרגתי אותו הצצתי לבדור אם הוא שם והוא הרג אותי...הוא היה באבטיחים כשאנחנו עברנו לA אז עשיתי cross פשוט אבל לא הרגתי אותו בסוף
נערך בפעם האחרונה על ידי ofeKKK : 27/02/10 ב 14:29
דקה אני אערוך אני אגיד לך איזה ראונד זה...
ההריגה הראשונה ב- 3-1.
גם ההריגה השנייה נראתה לי מוזרה אבל כשהסתכלתי שוב ראיתי שראית אותו...
נערך בפעם האחרונה על ידי Ohadii : 27/02/10 ב 14:32
אחי אני יגיד לך את כל האמת ורק את האמת, התחלתי לשחק עם אופק ואני שמתי לב שהוא משחק ממש טוב אבל ממש.
בזמן שאני משחק איתו אמרתי לו שמע אחי ניראלי שאתה צ'יטר, התחלתי לחפש ולבדוק אם הוא אכן צ'יטר אבל לא מצאתי דבר.
אופק שחקן ברמה של השחקנים הטובים ביותר בארץ עם לא יותר טוב מהם.
תאמין לי שאם אני אגלה בסופו של דבר שהוא צ'יטר, אני אקבל פה את הפאדחה, אבל כשאין הוכחות ושיש אנשים בישראל שלא יודעים לפרגן ושחקנים בחו''ל שמפחדים להפסיד נקודות אז מכינים סירטון מגוחך שמראה כביכול שאנחנו אכן צ'יטרים שלא מראים את כלל התמונה (הדמו) אז זה עצוב.
כמו שאמרתי מקודם ורז אמר שזה לא מעניין אותו ואם זה לא מעניין אותו אז למה הוא מעלה את זה לפה ? כדי להרגיש גיבור ?
אותו הקלאן ששיחקנו מולם עשו את זה לא רק לנו ובכל זאת הם גילו שהם לא צ'יטרים מה שמראה שהם ילדי סיבי מסכנים וזה כל החיים שלהם.
כשאני ואופק ניצחנו מקום 5 בסיבי שהיה להם 1700 נק' הם לא אמרו כלום, אבל אלה שכולה יש להם 1500 נקודות עושים פה הצגה אחת גדולה.
אני בטוח שרז וכל אלה פה שאומרים שאנחנו צ'יטרים יודעים שאנחנו לא, הם פשוט מקנאים ולא יודעים לפרגן.
בסדר, kapolo, אני אישית מאמין שאתם לא צ'יטרים אבל יש פה ושם כמה הריגות מוזרות... בכל מקרה, אם אתם ברמה שכזו למה שלא תתחילו לשחק ב-esl? יש שם תוכנת אנטי-צ'יט מעולה והאדמינים שם הרבה יותר פעילים. אני לא מציב בפניכם אתגר או משהו כזה, אבל אם אתם באמת לא צ'יטרים בואו תשחקו שם בכמה תחרויות ונראה מה יהיה.
מה פה קורה פה?! =]
אלמוג איך אני מחזיר הודעה בפרטי?! =]
לא יודע יש מצב שהוא לא צ'יטר ויש מצב שכן
כי אחרי שמורידים את הדמו של אופק לא נראה כך..
ומה קשור אופק... פותח באיומים אין לי מה לאיים פשוט שרון יפסיק לתפוס תחת
וגם דור לא שיש לי משהו נגדך אבל להגיד 3\4 מהקהילה לא היה חכם גם.. זה כמו שאני יגיד לך לפרוש כי Katha שונא אותך סתם לדוגמא.. לא פליקס ולא אתה לא צריכים לעשות משהו משהו מהקהילה.. וזה בלי להעליב או משהו..
ותחלס סיבה עיקרית לזה ששונאים פה נגיד את פליקס זה כי כל אחד פה שונא את האחר -.- במקום להיות קהילה "נורמלית" רק רבים עוד ועוד..
וווואו!!! איזה גבר אני יותר לא מדבר איתו ..
http://clanbase.ggl.com/demodl.php?did=758766 אל תראו את הסרטון תראו את הדמו