זה לא הוא בכלל האפס הזה קוראים לו typun או ms_Class הוא סתם אפס
זה לא הוא בכלל האפס הזה קוראים לו typun או ms_Class הוא סתם אפס
gaz. שוב אמרתי לך אתה לא יכול לקרוא לי אפס. אתה אמרת שפוגי סוס על. ופה נפלת. אתה סתם נוב מסאבו מתי תבין?
וSHADOW KNIGHT מה זה לראות את הרמה שלהם מה אתה חושב שהם רואים אותך שאתה יכול להגיד אם הם טובים או לא. COD4 צריכים להוריד פרופיל דחוף
חחחחחח איזה אנשים מצחיקים אני נקרע מצחוק לקרוא הודעות שלכם חבורה של ילדים קטנים .
קודם כל גאז הם צודקים במשהו אחד אתה מתנפח יותר מידי יש להם יתרון איכותי עליכם ברמות מטורפות .אתם (כמונו ) כקלאן צריכים להתקדם הרבה מאוד בשביל להגיע לרמה שלהם למרות שבסבו עוד יש קצת סיכוי אתם לא יכולים לכתוב לכל הקבוצות פה שהם אפסים ושאתם תנצחו .
גם אם זה היה נכון אתם סתם מתלהבים שחקו תנצחו תהיו בוגרים תגידו היה משחק יפה וזהו מה הקטע של כולם להתלהב , הינה אנחנו ניצחנו 3-1 קבוצה יותר טובה מאיתנו אנחנו לא מרימים את האף . חלאס כמו חבורה של ילדים קוקסינלים אתם .
COD4 תפסתם יותר מידי תחת.......
תגיד krevidka אתה דפוק או משהו? אתה ראית איפה שהו שרשמתי שאנחנו הכי טובים,שאני קורע את כולם? שאנחנו לוקחים את הגמר? לא אמרתי אף אחד מהאלה אז מה אתה רוצה ממני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה שחברים מהקלאן שלי אומרים את זה לא אומר שאני אומר את זה אז אל תירשום את השם שלי סתם ומוציא שם רע.
איזה באסה אם היתי משחק עם איזה קבוצה אולי הינו מגיעים לאן שהוא
ואוריין אתה שחקן SABO טוב אחי עזוב את MS הוא שחקן PROMOD טוב לא יותר מזה רמת ההשכלה שלו נמוכה יחסית אלייך
סתם אנשים תופסים כאן תחת,לא מבינים שזה רק משחק ושצוחקים איתם,
ויבגני,אתה יותר מכולם צריך לדעת שצוחקים איתם אז מה אתה יוצא עלינו?!
שחקני פרומוד חשים את עצמם....סתם ילדים קטנים בני 12 שבגלל שמשחקים "PRO" מוד חשים את עצמם מלכים....
נערך בפעם האחרונה על ידי netvisionZonot : 13/07/09 ב 12:16
יש פה כמה קבוצות שונות, זה שהרב משחקים פרומוד לא אומר שכולם שייכים לאותה קבוצה או אותה רמה.
למשל אתה מתבלבל בין הקלאן 16 לזה שהם טובים בגלל שהם משחקים פרומוד, אבל אתה לא יודע שכולם שם פשוט משחקים כבר כמה שנים, בהרבה משחקים שונים. אז לשחק נגדם לא יהיה רלוונטי מבחינת לבדוק את עצמך מול "פרומוד", זה עניין שונה של ניסיון בגיימינג.
ואל תתייחס לילדים בפורום, אלא אם כן אתה אחד מהם