אנחנו בצוות ההנהלה גאים ב:
EXtra Men ובהונדה הסטלן
ומעניקים להם את אות "שייח המזרח":
אז כל הכבוד על ההשקעה, תמשיכו ככה.
-רעי ואביעד.
אנחנו בצוות ההנהלה גאים ב:
EXtra Men ובהונדה הסטלן
ומעניקים להם את אות "שייח המזרח":
אז כל הכבוד על ההשקעה, תמשיכו ככה.
-רעי ואביעד.
תודה אחי
כל הכבוד..
אות הערכה על השקעתם
חחחחחחח
וואלה מגיע להם
מעלים שירים בלי סוף
כל הכבוד.
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוגרי מגיע להם :]