Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7
Like Tree3לייקים
  • 3 הודעה על ידי _KoBrA_

אשכול: דיון|תלונות על FBI

  1. #1
    idanad idanad מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    25/03/10
    שם פרטי
    עידן
    הודעות
    84
    קיבל לייק
    4 פעמים

    דיון|תלונות על FBI

    אוקי לא הבנתי כלום חוץ מכמה נונים.
    תמלאו את הטופס הבא:

    תלונה על :
    שם בפורום :
    מה עשה [NON,ND וכו' והסברה]

    דוגמא:

    תלונה על : Martin_Vance
    שם בפורום:thekiller21
    מה עשה:Martin_Vance עבר על החוק NON RP בכך שהרג אותי ללא פקודות .

    --------------------------------------------

    מי שימצא משקר או שיש לו כוונות רעות סתם בגלל שהוא קילל אותך יקבל עונש לפי חומרת המעשה.

    ----------------------------------------------


    הודעה:
    מחר בשעות הבוקר/צהריים יפתח דף אפליקיישן חדש , אותו אפליקיישן רק שהפעם יש 8 מקומות לסוכנים [לאחר שיחה עם שרון]
    והפעם יהיה ממש קשה לעבור, לכן יש לכם רק הזדמנות אחת ואתם חייבים להצליח בה.

  2. #2
    הסמל האישי של Korra
    Korra Korra מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    24/05/10
    הודעות
    1,641
    קיבל לייק
    169 פעמים
    תלונה על : Carlos_Calderon
    שם בפורום : Kobra
    מה עשה NON+התנהגות של שוטר+הברחה ממקומות+בדיקת רשיונות+מרדפים אחרי אנשים חפים מפשע

  3. #3
    הסמל האישי של _KoBrA_
    _KoBrA_ _KoBrA_ מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    27/04/11
    שם פרטי
    Carlos_Calderon
    הודעות
    487
    קיבל לייק
    100 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Stop צפה בהודעה
    תלונה על : Carlos_Calderon
    שם בפורום : Kobra
    מה עשה NON+התנהגות של שוטר+הברחה ממקומות+בדיקת רשיונות+מרדפים אחרי אנשים חפים מפשע
    לפני שאני מגיב על כל ההאשמות האלה אני רוצה לדבר עליך קצת, אתה הילד הכי נון שראיתי בחיים שלי הילד הכי אפס בארפי שלא מבין כלום ובוא נתחיל לפרט:
    1. משתמש בנשק של העבודה נגד אזרחים.
    2. מכוון את הגז על אזרחים סתם כדי להרחיק אותם ממך.
    3. חופר בצאט של כל הפאקשנים כדי לעזור למשטרה ולאףביאיי במרדפים שאתה רק כבאי שצריך לכבות שריפות.
    4. המשטרה והאףביאיי עוצרים אזרח אז אתה בא מוציא נשק "מהתחת" ומאיים על העצור שהמשטרה והאף ביאיי עושים את זה ויש לך נשק לא חוקי!!
    5. משפריץ על ילדים מיים מהכבאית.
    6. אתה ND מטורף

    לדעתי זה מספיק כדי להגיד עליך שאתה אפס בארפי והנון הכי גדול שיש.

    עכשיו נעבור לתלונות - תביא הוכחות יאפס אני לא עשיתי לך שום דבר כזה !
    iDunk, Yonatan ו-_BoGaTi_ אוהבים את זה.

  4. #4
    nir124 nir124 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    21/07/11
    שם פרטי
    פרטי
    הודעות
    73
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי _KoBrA_ צפה בהודעה
    לפני שאני מגיב על כל ההאשמות האלה אני רוצה לדבר עליך קצת, אתה הילד הכי נון שראיתי בחיים שלי הילד הכי אפס בארפי שלא מבין כלום ובוא נתחיל לפרט:
    1. משתמש בנשק של העבודה נגד אזרחים.
    2. מכוון את הגז על אזרחים סתם כדי להרחיק אותם ממך.
    3. חופר בצאט של כל הפאקשנים כדי לעזור למשטרה ולאףביאיי במרדפים שאתה רק כבאי שצריך לכבות שריפות.
    4. המשטרה והאףביאיי עוצרים אזרח אז אתה בא מוציא נשק "מהתחת" ומאיים על העצור שהמשטרה והאף ביאיי עושים את זה ויש לך נשק לא חוקי!!
    5. משפריץ על ילדים מיים מהכבאית.
    6. אתה ND מטורף

    לדעתי זה מספיק כדי להגיד עליך שאתה אפס בארפי והנון הכי גדול שיש.

    עכשיו נעבור לתלונות - תביא הוכחות יאפס אני לא עשיתי לך שום דבר כזה !


    צודק הוא נון ארפי ראיתי אותו כמה פעמים מאיים עליי אקדח סתם עשה מיקסינג בין IC ל OOC

  5. #5
    הסמל האישי של Yonatan
    Yonatan Yonatan מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    יונתן
    הודעות
    4,583
    קיבל לייק
    445 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Stop צפה בהודעה
    תלונה על : Carlos_Calderon
    שם בפורום : Kobra
    מה עשה NON+התנהגות של שוטר+הברחה ממקומות+בדיקת רשיונות+מרדפים אחרי אנשים חפים מפשע
    אתה ואבי אני זוכר באתם אלי, אמרתם חכה חכה חיכיתי, אתה ואבי מוצאים MP5 בלי פקודות בכלל איזה זכות יש לך בכלל להגיש תלונה? תלמד RP..
    בנוסף, אנחנו לחוצים כי אנחנו על מרדף ואתה אומר בצאט d/ שמצאת את החשוד ואתה לא רוצה להגיד לנו איפה הוא כי אנחנו לא משתפים אותך.

  6. #6
    BurnOut BurnOut מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/01/09
    שם פרטי
    א
    הודעות
    2,677
    קיבל לייק
    28 פעמים
    תרגעו פה עם התגובות ועם איך שאתם מדברים, יש כמה שחקנים חדשים בנושא ה RP, ולכן ייקח להם זמן ללמוד.
    אני, וההנהלה לא רוצים לראות פה אותכם המשתמשים מקללים אחד תשני בגלל רמת ארפי, אם יש לכם תלונה\טענה כנגד מישהו, יש דרך להגיד את זה.
    עכשיו בקשר לחברי ה F.B.I אני צריך לדבר איתך בשרת לגבי זה...

  7. #7
    liranst liranst מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    16/07/11
    שם פרטי
    לירן סימ
    הודעות
    66
    קיבל לייק
    2 פעמים
    מתי ניפתח דף האפליקיישן??

נושאים דומים

  1. פרסום|דיון רשמי על הקלאן Dr
    על ידי Change בפורום קלאנים ואירגונים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 03/01/10, 20:49
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05/09/09, 16:49
  3. דיון | שמעתם על הבתולת ים?
    על ידי Maor^^ בפורום מה שבראש
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 14/08/09, 14:29
  4. דיון|תלונה על האדמין פרה!!!!!!!!!!!!
    על ידי TheNirAndReas בפורום משוב, הורדת באנים והחזרת סטאט
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04/05/09, 15:13
  5. דיון קטן, על בוקר טי. מה יהיה איתו?!
    על ידי Spit-Fire בפורום האבקות
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25/11/05, 20:45
eXTReMe Tracker