
במקור פורסם על ידי
_KoBrA_
לפני שאני מגיב על כל ההאשמות האלה אני רוצה לדבר עליך קצת, אתה הילד הכי נון שראיתי בחיים שלי הילד הכי אפס בארפי שלא מבין כלום ובוא נתחיל לפרט:
1. משתמש בנשק של העבודה נגד אזרחים.
2. מכוון את הגז על אזרחים סתם כדי להרחיק אותם ממך.
3. חופר בצאט של כל הפאקשנים כדי לעזור למשטרה ולאףביאיי במרדפים שאתה רק כבאי שצריך לכבות שריפות.
4. המשטרה והאףביאיי עוצרים אזרח אז אתה בא מוציא נשק "מהתחת" ומאיים על העצור שהמשטרה והאף ביאיי עושים את זה ויש לך נשק לא חוקי!!
5. משפריץ על ילדים מיים מהכבאית.
6. אתה ND מטורף
לדעתי זה מספיק כדי להגיד עליך שאתה אפס בארפי והנון הכי גדול שיש.
עכשיו נעבור לתלונות - תביא הוכחות יאפס אני לא עשיתי לך שום דבר כזה !