Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

אשכול: סרבר חדש ! FG PristonTale Private Server ..

  1. #1
    הסמל האישי של ONmyOWN
    ONmyOWN ONmyOWN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    05/08/05
    הודעות
    537
    קיבל לייק
    0 פעמים

    Exclamation סרבר חדש ! FG PristonTale Private Server ..

    ~::~ FG PristonTale Private Server ~::~

    xp x5
    drop rating x2

    ---------------------------

    המשחק עצמו (אותה גירסה כמו שיש בהודעה בדביק): http://stonweb.nefficient.co.kr/ston...h%20V3096).exe

    פאץ': http://www.fgnetwork.net/fgpt/patches/fgpatch1.exe

    הרשמה: http://server.goglay.com/register.php

    פורום: http://www.fgnetwork.net/forums/index.php?showforum=207

    אתם הראשונים שמקבלים אותו

    תהנו..:נרגילה:
    נערך בפעם האחרונה על ידי ONmyOWN : 27/07/06 ב 13:35

  2. #2
    ^`CrUeL][^D3aTh^ ^`CrUeL][^D3aTh^ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    24/03/06
    הודעות
    2,872
    קיבל לייק
    0 פעמים
    פשיי אחי תודה מחר נוריד תמשחק ונסדר הכל!!

  3. #3
    P_uMa P_uMa מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    06/08/05
    הודעות
    220
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אחי אחלה שרת תודה וזה אבל XP כפול 5 מזה לא משהו לפחות 20 ככה

  4. #4
    orgaizer orgaizer מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    27/07/06
    הודעות
    3
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ההרשמה לא עובדת

  5. #5
    P_uMa P_uMa מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    06/08/05
    הודעות
    220
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הינה זה ההרשמה המתוקנת
    http://server.goglay.com/register.php

  6. #6
    AsSaUlT AsSaUlT מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    15/08/05
    הודעות
    1,877
    קיבל לייק
    2 פעמים
    כה 5x זה מעפן.. למרות שברגיל זה 2x מקסימום.. לחשוב שצריך לעושת את כל הקווסטים מהתחלה :{

  7. #7
    taker taker מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    29/07/06
    הודעות
    4
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תגיד השרת פועל עכשיו?

    למה זה כל הזמן רושם לי unable connect to server

  8. #8
    הסמל האישי של ONmyOWN
    ONmyOWN ONmyOWN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    05/08/05
    הודעות
    537
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תבדוק בפורומים שלהם..
    כניראה שהם מעדכנים

נושאים דומים

  1. סרבר חדש ל rTd!!
    על ידי Ja_Rule בפורום Tactical Ops
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 29/10/05, 06:42
  2. כנסו סרבר חדש\\ישן
    על ידי Do13v בפורום Tactical Ops
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 19/07/05, 14:16
  3. סרבר חדש
    על ידי FireWall בפורום Tactical Ops
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 30/06/05, 18:23
  4. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20/05/05, 12:28
  5. סרבר חדש
    על ידי Ja_Rule בפורום Tactical Ops
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28/03/05, 14:10
eXTReMe Tracker