מישהו עזרה?? בבקשה זה דחוף!!!![]()
![]()
לך לשולחן עבודה, תלחץ על הכפתור הימיני, מאפיינים, הגדרות, שנה את 16 bit ל 32 bit.
תודה רבה!!!!!!!!!!!!
קשה לקרוא :[