היהודים 4 בבקשה
היהודים 4 בבקשה
מצטער אחי לא מוצא שום דבר שיכול להועיל לך מקווה שתימצא...
בסדר יש לי
בוא תעלה לנו אם בא לך ניראה מה אתה אוהב![]()
חחח תאמין לי הפעם אני לא כועס על האשכול בקשות כי אין ממש כזה וחוצמיזה הפורום פה נטוש אחושרמוטה :\ תריך להכניס איזה כמה פריקס לפה חח =]
כן צריך
בנתיים זה רק אני אופיר brin עוד שניים אולי
וחבל