Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

אשכול: שלום רב !

  1. #1
    MATAN1806 MATAN1806 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    08/05/08
    הודעות
    2
    קיבל לייק
    0 פעמים

    שלום רב !

    אני מעוניין לעשות טורניר זוגות יש לי עוד חבר שרוצה לעשות טורנירים וכו' כי אנחנו חזקים וסוסים רצח (לא ציטרים ) השאלה שלי האם אתם יכולים לפתוח טורנים ולחלק פרסים -_- לא חייב פרסים אלה חובה חחח סתם סתם אם יש תגיבו בבקשה אני יכנס כל יום במשך השבוע הזה טוב יאללה המשך יום טוב

  2. #2
    yoshi yoshi מנותק ROBOCOP VOICE
    תאריך הצטרפות
    15/12/07
    הודעות
    135
    קיבל לייק
    0 פעמים
    CVC תותחים

  3. #3
    Shnitz Shnitz מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    26/02/08
    הודעות
    118
    קיבל לייק
    0 פעמים
    CVC סוסים רצח כל אחד מהם!!

  4. #4
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    יש לך רעיונות לפרסים?
    וחוץ מזה מה אתם משחקים בישבילך הפרס או בישביל ההנאה?

  5. #5
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    כרגע לא מתוכנן שום טורניר בחסות האתר. אבל אני יכול לספר שאנחנו עובדים על מערכת בנויה לטורנירים, זה יצא שזה יצא אז אל תשאלו מתי.

נושאים דומים

  1. אורחים שלום רב .. (חובה כניסה ) לבעלי מזרחית !
    על ידי BLacK^GhosT בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17/11/08, 00:52
  2. שלום רב. חדש/ישן כאן !
    על ידי WeSt-SiDe בפורום מה שבראש
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 19/10/05, 21:01
  3. שלום רב.
    על ידי PiGuZ בפורום מה שבראש
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 17/10/05, 14:58
  4. שלום רב. בעלים אנא כנסו.
    על ידי topsite בפורום מה שבראש
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29/09/05, 19:56
  5. שלום
    על ידי Rom4nz` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 05/04/05, 19:59
eXTReMe Tracker