אני מעוניין לעשות טורניר זוגות יש לי עוד חבר שרוצה לעשות טורנירים וכו' כי אנחנו חזקים וסוסים רצח (לא ציטרים ) השאלה שלי האם אתם יכולים לפתוח טורנים ולחלק פרסים -_- לא חייב פרסים אלה חובה חחח סתם סתם אם יש תגיבו בבקשה אני יכנס כל יום במשך השבוע הזה טוב יאללה המשך יום טוב





הירשם כדי להגיב לנושא

