Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

אשכול: שאלה|השמעת שירים

  1. #1
    הסמל האישי של JohnsoN
    JohnsoN JohnsoN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    19/03/08
    הודעות
    582
    קיבל לייק
    0 פעמים

    שאלה|השמעת שירים

    אפשר מדריך לונט\ts
    שאפשר להשמיע שירים[שימשמעו טוב]?
    תודה לעוזרים

  2. #2
    הסמל האישי של Almightyz
    Almightyz Almightyz מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    26/07/06
    שם פרטי
    Ûž
    הודעות
    6,158
    קיבל לייק
    30 פעמים
    תחבר ת'רמקולים ותקרב אליהם את המיקרופון ויאללה מסיבה בטיאס

  3. #3
    הסמל האישי של JohnsoN
    JohnsoN JohnsoN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    19/03/08
    הודעות
    582
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא אני ידוע שאפשר לשים שיר במחשב ללחוץ על הדיבור וישמעו
    השאלה איך זה בטיאס?

נושאים דומים

  1. שאלה|אוסף אתרי העלאת שירים
    על ידי o F i R בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20/03/09, 20:31
  2. שאלה|TeamSpeak שירים
    על ידי YakirQ בפורום DeathMatch
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 16/11/08, 14:19
  3. [שאלה] שירים לפלאפון ?!
    על ידי RoyZ בפורום מה שבראש
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14/01/07, 15:09
  4. כל אחד שיתן ת10 שירים הכי יפים לדעתו
    על ידי BigiD בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 09/03/05, 22:27
  5. שאלה בקשר לkeen 5
    על ידי Anonymous בפורום פח זבל
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 16/02/05, 17:00
eXTReMe Tracker