sanchez and shaka shamba-bun bun bun-jah
http://upload-il.com/?d=7A7F26232
אנשים קצת להגיב לא יקרה כלום
גבר אין פה בפורום כ"כ ביקוש לרגאיי וחבל.
תודה בכל זאת
קיבלתי מחשב חדש אחי תן קודם למלא את החסר עם המטאל וכל השאר
רגאיי בא בטוב מידי פעם אבל לא בעדיפות ראשונה
תודה בכל זאת